Apteka Alba-Bis to Apteka, która posiada 202.0 opinii a ich średnia to 4,0.
Adres: Gdańska 140, 85-022 Bydgoszcz
Telefon: 52 345 57 57
Opinie na temat Apteka Alba-Bis:
Sytuacja z dnia 11.12.2024 roku. Ogromna kolejka ciągnąca się pod apteką na 40 min oczekiwania żeby wejść do apteki, po wyczekaniu w kolejce w końcu przyszła moja kolej, z uśmiechem podchodzę do okienka mówię „dzień dobry” do Pana pracującego, zero reakcji, podaję receptę, Pan coś naklikał w komputerze i dosłownie wyrzucił moją receptę przez okienko, po czym udał sie w poszukiwaniu leków, po powrocie zaczął nabijać towar i rownież wyrzucać leki przez okienko, leki prawie pospadały z małej półeczki, jestem bardzo zniesmaczona zachowaniem tego Pana i więcej nie wrócę do tej apteki, Pana nie pozdrawiam i liczę na to że i jego kiedyś ktoś tak potraktuje
Całodobowa apteka – jedyna w całej okolicy. Ogromnym atutem jest to że można dokonać w niej zakupów wtedy gdy nadejdzie nagła potrzeba lub poprostu wtedy kiedy mamy na to czas a inne są zamknięte. Fachowa obsługa i dobre ceny – więc nie można się dziwić że czasami mimo obsługi przy 4 okienkach trzeba poczekać w kolejce. Sprzedaż nocna realizowana jest przez okienko, tylko koło północy gdy trzeba zrobić kasowy raport dobowy jest niestety krótka przerwa w obsłudze ale tak jest wszędzie więc to nie problem.
Dobre ceny
Co do obsługi jak trafisz
Między 3 a 5
Pozdro
Spory wybór , dobre ceny, kompetentną obsługa.
Dwie rzeczy składają się na tak niską ocenę.
1. Przy okienku spędziliśmy 25 minut, praktycznie każdy lek wymagał kilku minut poszukiwań, jest to dosyć słabe, ale można przymknąć na to oko, gdyby nie 2…
2. Zamawiamy lek, który jest na recepcie. Pani informuje nas, że pierwsze opakowanie musi zostać wykupione miesiąc od wystawienia recepty. Lek ma być do odbioru na wtorek. Mamy środę, leku nadal nie ma. Dzwonimy, co ciekawsze dostajemy informację, że rezerwacja była na wtorek i nie może być przedłużona na kolejny dzień i to, że lek nie dotarł nie ma w tym przypadku znaczenia. Jak dotrze zostanie sprzedany pierwszej osobie, która się w danym momencie zgłosi. Czy Pani może do nas zadzwonić jak tylko lek dotrze, bo bardzo nam na nim zależy? Otóż nie… Wniosek? Jeżeli zamówimy lek w tej aptece i chcemy mieć szansę go wykupić to chyba najlepiej byłoby dzwonić co 10 minut i sprawdzać czy może już dotarł… Nie rozumiem sensu zamawiania leku pod pacjenta, jeżeli nie ma możliwości odłożenia go albo chociaż poinformowania pacjenta, że lek dotarł (szczególnie, że nie dotarł w deklarowanym przez obsługę apteki terminie). Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją w aptekach.