Apteka WAWA 24h Metro Centrum to Apteka, która posiada 336.0 opinii a ich średnia to 3,2.
Adres: Stacja Metro Centrum, 00-110 Warszawa
Telefon: 22 526 55 09
Opinie na temat Apteka WAWA 24h Metro Centrum:
Kilka krotnie korzystałem z tej apteki. Są każdym razem zakup udany. Wszystko dostałem co chciałem. Obsługa miła i sympatyczna. Potrafią doradzić, podpowiedzieć. Dobra lokalizacja, koło metra Centrum i rotundy. Apteka czynna 24 h.
O której godzinie by sie nie przyszło zawsze kolejka ze trzeba czekac po 20min Panie nie zainteresowane praca za to wszystkim dookola w tym komentowaniu klientów.Pani np skomentowała męskość Pana ktory kupował tabletki na potencje.Ja w deszczu w niedziele miueislem isc po leki dla dziewczyny ktorych pani e ciemnych wlosach nie chciała mi sprzedac ponieważ jak mowila sa od 18 roku zycia ale dla niej paszport nie byl wystarczającym dowodem pełnoletności.Mimo ze jedyna apteka 24/7 najgorsza obsługa jaka jest w okolicy jesli ktos mam możliwość polecam omijać tą aptekę szerokim łukiem Takie sytuacje tam sa najwidoczniej normalne
Stanowczo odradzam wizyty w aptece. Farmaceuta, który mnie obsługiwał odmówił zrealizowania całej recepty bez podania konkretnego uzasadnienia. Na pytanie o inną aptekę, w której mogę zrealizować receptę stwierdził iż “muszę sobie samodzielnie znaleźć”. Farmaceuta ma obowiązek poinformować o innych miejscach, w których będzie możliwa realizacja recepty lub wstrzymać realizację recepty. Gdyby ktoś chciał bawiąć się w skargi, bo zachowanie szanownego pana farmaceuty daje podstawy do złożenia skargi do Okręgowego rzecznika odpowiedzialności zawodowej – nazwisko, które widzę na dokumencie z realizacji recepty to Dymiński Tomasz.
Zadzwoniłam dopytać sie o dostepnosć leku. Pan, który odebrał był wybitnie nieuprzejmy kiedy poprosiłam o powtórzenie ceny (chciałam sobie zanotować) odpowiedział ze już mi mówił. O 2 dawke leku nie zdarzyłam dopytac bo bezczelnie się rozłączył. Bardzo nieprofesjonalne i zwyczajnie chamskie podejście do klienta.
Poziom obsługi klienta leży i kwiczy. Słabo jak na zawód w którym non stop pracuje się z klientami. Myślałam że Pan miał może tego dnia gorszy dzień, ale po komentarzach widzę że to standard.